Wednesday 25 January 2012

HARI GILA KU =)

.........................
.............................................
today , hari yg memenat kan n bestt buat aku ~!
even ta dak ap yg jadi pn , 
no event yg best , bt .
today lha aku release tention kaw2 miaa . .
pagy , dok umah . sleepp ja kja , menahan saket sparohh bdn nie . 
ptang , mber2 dtang rumah , 
wawa N ezaty <3
doraang tidoo umah ak mlm nie . 
ada jugakx teman while aku dok kosot pala otak nie =)
den , malam , 
yeahhhh ~! PARTY ., 
end . . .
mlm nie jgk . miaa bengong kua na p topp . then trosss melilau , 
ta dak arah tujuan ;
last pgy MCD farlim , dok situ . 
maen dgn anak cina mana tataw =) HAHA , 
besttt . dea mlayan aku . 
sampai dea balik , ak n mber pn pulang lha ke rumah ku syurga ku .
KELETIHAN ! 
n jpg kul 7.30 . training bola tampa . ta tidoo lha aku =(
mcm nie lha bila dahh tlampau srabott . adoii ! 
ap bole buat , NEW LIFE . =')
papay !

ushha pic bwahh nie <#


dyla with adik baru (amoi) <3 
snap by WAWA FAMIYA =)


sorie , tdung mlayang . huhux . . 

No comments:

Post a Comment